Zalando do lokální kampaně obsazuje starší páry

pátek, 21. května 2021, 14:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Zalando spouští další lokální kampaň „Láska nikdy nevyjde z módy“, v níž čtyři starší páry vypráví své osobní příběhy.

Radana a Mahito Adachi v nové lokální kampani Zalanda, zdroj: Zalando

Radana a Mahito Adachi v nové lokální kampani Zalanda, zdroj: Zalando

Módní e-shop Zalando startuje další lokální variaci globální kampaně „Tady s námi napořád“, v níž podporuje hodnoty jako diverzita, inkluze, přijetí a respekt. Obsadil do ní čtyři starší páry, které vypráví své osobní příběhy. Cílem je podpořit mezigenerační dialog a vyzdvihnout společenské hodnoty, které by měly ve společnosti přetrvat.

V kampani se objeví Jaroslav Slunečko a Jaroslav Ševčík, zastupující hodnotu diverzity, Jana Heffernanová a Andrew Lee Davison za inkluzi, Radana a Mahito Adachi za přijetí a Pavla a Miloš Kubicovi za vzájemný respekt. „Příběhy opravdových lidí pro nás znamenají mnoho, protože nám dávají šanci propojit se zákazníky. Výběrem starších párů bychom chtěli podpořit vnímání lásky, která nikdy nevyjde z módy a je tu pro každého v jakémkoliv věku, a inspirovat mladší generace těmito krásnými příběhy a lidmi,” říká Dawid Pożoga, Regional Lead PL/CZ ve společnosti Zalando. 

 

Komunikace odstartovala 18. května sérií videí a fotek s hlavními hrdiny, které zachycuje v intimních chvílích vzájemného porozumění. Součástí je i speciální microsite a také podcast s názvem „Oděni láskou“, které Zalando vytvořilo ve spolupráci se svým ambasadorem Karlem Kovy Kovářem.

Fotografie vytvořil Jan Zima, režie se ujal Adam Martinec a za kreativním konceptem a produkcí stojí agentura Peppermint Digital.

-stk-