Zlatopramen mění design plechovek, spouští kampaň

pátek, 14. května 2021, 11:00 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Zlatopramen uvádí na trh své nealkoholické radlery v novém designu. Startuje kampaň „Nebuď kapku moc“.

Klíčový vizuál k aktuální kampani značky Zlatopramen, zdroj: Heineken

Klíčový vizuál k aktuální kampani značky Zlatopramen, zdroj: Heineken

Značka Zlatopramen přichází u své řady s 0,0 % alkoholu s novým designem plechovek. Kromě toho spouští novou kampaň „Nebuď kapku moc“, jež cílí na spotřebitele ve věku od 25 do 40 let. 

Ke změně designu přistoupila značka i na základě kvalitativního průzkumu z loňského roku, podle něhož si lidé „svůj“ radler vybírají na základě použitých ingrediencí a příchutí. Dříve plechovky působily spíše přírodnějším dojmem s béžovým pozadím a velkým logem, vyobrazené použité ovoce však bylo menší a v pozadí. Jak z průzkumu vyplynulo, spotřebitelé si příchuť spojují i s konkrétní barvou, například citron se žlutou, a podle toho si vybírají i v regálech v obchodní síti. Podle barvy je tak nyní plechovka na první pohled rozpoznatelná. Vyobrazení ovoce v ilustrovaném stylu jsme navíc výrazně zvětšili. Lidé se na plechovc–e dozvědí i důležitou informaci, že nápoje jsou stoprocentně bez konzervantů a barviv,“ popsala manažerka značky Zlatopramen Alice Divišová.

V současnosti nabízí Zlatopramen v rámci své nealkoholické řady několik druhů radlerů, v nichž ovoce doplňují bylinky – Citron, bezový květ a máta, Grapefruit a rozmarýn, Mandarinka a jasmín –, dále vyrábí z tmavého piva Tmavou višeň a letos přidává příchuť Brusinka a rybíz. Připadá nám, že jde o hezkou kombinaci bobulovitého ovoce, brusinka dodává lehký náznak sladkosti a navíc se podle nás hodí k trendu přírodnosti, který značka vyznává,“ dodala Alice Divišová.

Uvedení nové příchutě i designů plechovek na trh bude až do konce srpna doprovázet kampaň „Nebuď kapku moc“ v online médiích, která cílí především na generaci Y. Sází přitom na odlehčený způsob a vtip ve smyslu „když někdo dělá něco zvláštního a extravagantního oproti ostatním“. Využívá sérii čtyř spotů, které představují různé situace, ať už venku, nebo v kanceláři, kam vpadne do zábavy mileniálů „narušitel“, tedy člověk, který netuší, jak se zapojit. 

Pod kampaní je podepsána agentura Isobar, produkci zajistila společnost Creative Embassy s režisérem Prokopem Motlem. Nový design plechovek je dílem studia Lion Brand & Story. 

-stk-