Český olympijský výbor spustil olympijskou kampaň

čtvrtek, 1. července 2021, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaň #olympijsky má upozornit nejen na konání odložených her, ale i na životní přístup.

Zdroj: ČOV

Zdroj: ČOV

Méně než měsíc před začátkem olympijských her v Tokiu 2020 spustil Český olympijský výbor (ČOV) kampaň #olympijsky. Jejím cílem je upozorňovat nejen na konání odložených her, na české sportovce a jejich naděje na úspěch, ale zejména na životní přístup. „Chceme být hrdí na všechny, kteří ke svému konání přistupují olympijsky,“ prohlásil předseda ČOV Jiří Kejval

Přistupovat k životu #olympijsky má znamenat například naplno, s odvahou, chytře, hravě, férově, po svém či jako jeden tým. Takové atributy bude Český olympijský výbor v kampani používat. „K názvu kampaně jsme sáhli i přesto, že příslovce olympijsky není podle Ústavu pro jazyk český součástí tuzemského slovníku. To chceme změnit,“ dodal Jiří Kejval.

Kampaň chce rovněž podtrhnout přístup českých sportovců k odložené olympiádě. „Naši olympionici mají za sebou rok, který pro ně znamenal prodloužení tvrdé přípravy, bojovali mimo jiné i s nemožností trénovat. Přesto se nevzdali a odhodlaně jdou za svým snem. To je důležitý příklad, pojďme v této náročné době čelit výzvám olympijsky. Protože jen tak máme šanci překonat ty největší výzvy. Ve sportu, ale hlavně i v životě samotném,“ přiblížila ředitelka marketingu ČOV Petra Šubrtová.

Olympijský spot ČOV

Kreativa proto staví na osobních příbězích a výzvách sportovců. „Věřím, že reálné příběhy olympioniků můžou inspirovat a ukázat, že jsou jedni z nás. Ať už si představím třeba Evku Samkovou s jejím ikonickým namalovaným knírkem pro štěstí, nebo třeba slavné gesto fair play šermíře Jiřího Berana na olympijských hrách v Riu. Všichni do toho jdou vždycky s odvahou, maximálním nasazením, týmově, bez podvádění a s českým smyslem pro humor,“ doplnila Šubrtová.

-stk-