Coca-Cola nasadí spot s hudbou Kapitána Dema a Pokáče

středa, 2. června 2021, 10:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Coca-Cola spouští u příležitosti 50 let od výroby první lahve v tehdejším Československu svou výroční kampaň.

Zdroj: Coca-Cola

Zdroj: Coca-Cola

U příležitosti 50 let od chvíle, kdy byla v Československu vyrobena první lahev značky Coca-Cola, startuje kampaň „50 let spolu”. K vidění bude v televizi a na sociálních sítích, její součástí bude i aktivace směrem k zákazníkům, spotřebitelská soutěž či vzdělávací projekt na podporu neziskových organizací.

Coca-Cola je v Česku 50 let, navyšuje reklamní rozpočet

čtvrtek 20. května 2021

Kampaň bude rámovat historii značky za poslední půlstoletí. „Ať už jsme fandili národnímu hokejovému týmu, pořádali rodinnou oslavu nebo si jen užívali chvíle s přáteli, Coca-Cola při tom byla s námi. Byla svědkem společenských, politických a kulturních proměn v obou zemích a klíčových momentů v naší novodobé historii. A právě tento působivý příběh o naší společné padesátileté cestě s Coca-Cola v Čechách a na Slovensku bude nadcházející kampaň ilustrovat,” uvádí Joonas Mäkilä, marketingový ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Cílem kampaně je poukázat na to, jak Coca-Cola spoluutvářela životní příběhy lidí na českém a slovenském trhu. „Kampaň provázejí ikony monumentů známých míst v Česku a na Slovensku, které vyzdvihují fakt, že Coca-Cola je tu spolu s námi od Aše až po Košice již 50 let,” dodává Ivana Ilič, marketingová manažerka The Coca-Cola Company ČR/SR, zodpověná za ústřední téma kampaně. 

Televizní spot podkresluje hudba, na které spolupracovali Pokáč, Kapitán Demo, Marcell a Zea. V online prostředí bude značka pracovat s faktografickým webem, kde bude podrobně popsána historie značky i její výroby na obou trzích, nacházet se zde bude i galerie historických fotografií, přání a interaktivní prvky.

Reklamní spot ke kampani "50 let spolu"

Do kampaně se rovněž zapojila řada influencerů, například Sofian, Nikol Čechová, Kao, Annie Camel, Dejvit, Andy_coconut, YouTuber Explo, zpěvačky Emma Drobná, Mária Čírová nebo rapperka Sharlotta či moderní pětibojař a olympijský vítěz 2012 David Svoboda.

Součástí kampaně je také spotřebitelská soutěž o 550 cen, jež odstartuje v červenci a potrvá 50 dní. Hrát se bude jednak o jubilejní mince v hodnotě 35 tisíc korun za kus, jednak o hmotné ceny či zážitky, mimo jiné o výlet karavanem, kola a jiné.

V neposlední řadě Coca-Cola spustí i CSR roadshow po Česku a Slovensku ve spolupráci s Českým a Slovenským červeným křížem, Nadací Terezy Maxové a Úsmev ako dar. Cílem bude přispět k vzdělávání zaměstnanců dětských domovů a dalších sociálních služeb. 

-stk-