Společnost Miele zahájila celosvětovou kampaň s názvem „QAIT - Quality Ahead of its Time“. Vysvětluje v ní, co přináší zákazníkům příslib „kvality, která předběhla svou dobu“, opírající se o své základní hodnoty poctivého řemesla, výkonu a udržitelnosti. Zároveň zdůrazňuje, že produkty Miele jsou navrženy pro dlouhou životnost. Komunikace bude probíhat ve 49 zemích po celém světě.
V kampani Miele také připomíná více než 120 let své značky a neustálou snahu vylepšovat své výrobky. Komunikace bude probíhat v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Její součástí budou také PR aktivity.
Kreativa pochází od hamburské reklamní agentury Select World, vizuály jsou dílem režiséra Dana Tobina Smitha. Na adaptaci pro Českou a Slovenskou republiku se podílel interní tým Miele ve spolupráci s komunikační agenturou KPA One.
-stk-