Nescafé uvádí na trh novou ledovou kávu bez cukru, kterou bude komunikovat kampaní s podtitulem „Osvěž se s ledovou kávou Nescafé“. Novinkou reaguje značka na minimální nabídku ledových káv bez cukru.
„S novou ledovou kávou bez cukru cílíme primárně na mladší generaci, která často cestuje a zároveň souzní se zdravým životním stylem a vyhledává produkty s vylepšeným složením. Káva se totiž prodává v praktické plechovce o velikosti 250 ml a je tak ideální na léto jako osvěžení k vodě, na výlet i na delší cesty autem,“ říká Šimon Luňák, brand manažer značky Nescafé.
Kampaň probíhá v Česku i na Slovensku na internetu, sociálních sítích a také v místě prodeje čerpacích stanic. Její součástí je spolupráce s influencery, samplingem a PR aktivitami, které zajišťuje agentura Bison & Rose.
-stk-