Seznam v letní kampani podpoří Vyhledávání a aplikaci
Letní kampaň Seznam.cz navazuje na koncept s pohádkovou postavou děda Vševěda v hlavní roli.
Prázdninová kampaň Léto se Seznamem s podtitulem „v pohybu“ má za cíl podpořit službu Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz zejména v mobilních zařízeních a přivést nové uživatele. Reklamní propagace navazuje na koncept s pohádkovou postavou děda Vševěda v hlavní roli. Televizní kampaň doplní tištěná média a online, konkrétně videa na sociálních sítích, rádiové spoty a delší formát reklamního spotu v kinech.
„Prostřednictvím našich kampaní poukazujeme na to, že jsme jednička na hledání lokálních témat. A tak chceme inspirovat uživatele, aby v době po rozvolnění hledali na Seznamu informace týkající se třeba volnočasových aktivit, a to nejen na počítači, ale také skrze mobily,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz, a dodává, že se v kampani objeví nejvíce hledaná lifestylová témata spojená se sezónními aktivitami a venkovním pohybem, která se podle aktuálnosti budou v reklamních vizuálech měnit. Půjde o chytré karty ve Vyhledávání, které lidem při hledaní zobrazí internetové tipy na turistické výlety, recepty nebo sportovní události jako například ME ve fotbale.
„I na základě pozitivní zpětné vazby od našich uživatelů navazujeme na stejnou vizuální podobu a komunikační linku jako v případě předešlých kampaní, které zdůrazňovaly českost. Z tohoto důvodu se v nových spotech objeví i pohádkové postavy hloupý Honza a čarodejnice nebo věrný pejsek Krasty,“ dodává Mašková.
-mav-