Původem německý módní e-shop Zalando spustil novou letní kampaň, do níž obsadil 11 „aktivistů optimismu“, kteří podporují pozitivní atmosféru. Objevuje se v ní mimo jiné nizozemská influencerka Rianne Meijer, francouzský tanečník Salif Gueye či modelka Naomi Shimanda.
„Aktivisty optimismu definujeme jako lidi, kteří přinášejí radost ostatním i sobě samým, ať už formou zpěvu, tance, nebo tutoriálu o líčení na TikToku, právě tyto malé optimistické činy nás spojují a šíří radost,“ popisuje za Zalando Ralph Rijks.
Cílem kampaně je tedy po roce restrikcí a lockdownů podpořit a rozšířit mezi lidmi optimismus. K vidění bude na všech 23 trzích, kde Zalando působí. Pracuje s 22 videí „aktivistů optimismu“, která jsou sestříhána do televizní reklamy či spotů pro online prostředí. Dále využije také digitální venkovní plochy či reklamy na Spotify. Na vybraných trzích, například ve Francii, Itálii, Německu a Švédsku, kampaň doprovodí také Festival Optimismu, série pop-up eventů, které mají lidi inspirovat k úsměvu, tanci či zpěvu.
Na kreativě se podílela agentura Kolle Rebbe. Televizní reklamu režírovala Lucy Luscombe. Hudební podkres tvoří píseň „Show Me Love“ od Robin S. Fotografie vytvořil fotograf Jorde Perez Ortiz.
-stk-