Kaufland spustil svou letní kampaň, jež poběží až do 5. září. Obchodní řetězec v ní provází po supermarketu skupinu zákazníků a ukazuje jim, co vše v něm naleznou pro letní dovolenou, ať už se odehrává kdekoli – u vody, na horách, na chatě, v zahraničí nebo doma.
„Zákazník u nás najde širokou nabídku od jídla přes nepotravinářské zboží, jako jsou opalovací krémy, vybavení k vodě, grily a grilovací náčiní, věci na kempování a mnoho dalšího pro letní dovolenou,“ přibližuje Ivana Dvořáková z tiskového oddělení Kauflandu s tím, že si v kampani opět zahráli zaměstnanci společnosti.
Kampaň, jež míří na všechny, kdo se chystá na dovolenou, bude k vidění v televizi, outdooru, tisku, na internetu a sociálních sítích – na Facebooku, Instagramu a TikToku. Rovněž využije komunikaci v místě prodeje, například in-store rádio, POS či letáky. Součástí kampaně je i letní hit, jež je variantou na známou píseň Prodavač od Michala Tučného.
Na tvorbě kampaně se podílela agentura Effectivity. Produkci zajistila agentura Heroes of production. Režie se ujal Jakub Švejkar. Plánování a nákup médií má na starosti OMD.
-stk-