Mlékárenská společnost Savencia F&D přichází na český a slovenský trh s novinkou – Lučina & Skyr –, jež kombinuje chuť čerstvého sýru Lučina s nutričními hodnotami Skyru. Produkt tak má vysoký obsah bílkovin a o 65 % méně tuku. Během léta jej podpoří reklamní kampaň.
Novinka cílí primárně na aktivní ženu, vyznávající zdravý životní styl. „Zajímá se o složení produktů. Nechce dělat kompromis mezi chutí a energetickou hodnotou produktů, na chuti jí záleží, ale zároveň sleduje i kalorie. Je často zaneprázdněná, proto hledá zdravou a rychlou snídani, svačinku či večeři,“ přibližuje cílovou skupinu Markéta Strouhalová, brand manažerka značky Lučina.
Na podporu novinky odstartuje na českém trhu 5. července reklamní kampaň, která poběží v televizi a na internetu. V online prostředí bude k vidění na YouTube, iPrima a sociálních sítích, využije také webové bannery. Do televizního vysílání bude nasazen na stanicích skupiny Prima tag-on, jenž bude přidán k novému spotu na produkt Lučina kostku.
Na slovenském trhu odstartuje kampaň ve stejném mediamixu 12. července. V televizní části, jež bude k vidění na stanicích skupiny Markíza, bude kombinovat tag-on se spotem na Lučinu ve vaničce.
„V kampani ukazujeme spotřebitelům, jakým způsobem mají primárně produkt konzumovat, tedy buď lžičkou, nebo jako dip například pro nakrájenou zeleninu nebo celozrnné krekry,“ vysvětluje Markéta Strouhalová, brand manažerka značky Lučina s tím, že důrazem na nový způsob konzumace reflektuje firma růst kategorie snackingových formátů. Doposud se Lučina zaměřovala primárně na mazací sýry.
Kreativa je dílem agentury VCCP. Mediální prostor v televizi zajišťuje agentura Wavemaker, online média nakupuje v Česku Attention!Media, na Slovensku Wavemaker.
Novinka je nyní k dostání v řetězcích Albert, Tesco, Coop, v prodejnách tradičního trhu nebo na e-shopech Rohlík, Košík či iTesco. Na Slovensku ji nabízí Tesco, Billa, Coop, Fresh a CBA.
-stk-