Dm do kampaně zapojuje tramvaj či předsunuté výlohy

čtvrtek, 5. srpna 2021, 10:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Dm drogerie markt dále rozvíjí svou kampaň „Věřím v sílu přírody“. Nasazuje brandovanou kampaň či předsunuté výlohy.

Dm drogerie markt nasazuje do kampaně i brandovanou tramvaj, zdroj: Dm drogerie markt.

Dm drogerie markt nasazuje do kampaně i brandovanou tramvaj, zdroj: Dm drogerie markt.

Dm drogerie markt rozvíjí svou kampaň „Věřím v sílu přírody“, která byla spuštěna na začátku letošního roku. S ní drogistický řetězec chce oslovit nejen příznivce přírodní kosmetiky, ale i další zákazníky, kteří chtějí vyzkoušet sílu rostlin a bylin v produktech ze světa výživy, krásy a péče o tělo. Nově je do kampaně zapojena brandovaná tramvaj nebo předsunuté výlohy. 

Tramvaj je nyní k vidění v ulicích Prahy. Dále Dm drogerie markt pracuje s kreativním řešení v podobě realizace showcases, spočívající ve vystavení reálných produktů v pomyslných předsunutých výlohách. „Díky navrženému konceptu showcases byly kolemjdoucím představeny vybrané reálné produkty z řady certifikované přírodní kosmetiky Alverde podobně jako v celé síti Dm prodejen. Plochu oboustranného citylightu doplnily plakáty s heslem kampaně ,Věřím v sílu přírody', pod kterým byly na podstavcích vystaveny sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze. To vše bylo doplněno levandulí, meduňkou a měsíčkem lékařským,“ popisuje detaily kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace řetězce. 

Kampaň má i edukativní rozměr. „Každý si může rozšířit své znalosti o prospěšnosti konkrétních rostlin. Na webu dm.cz/silaprirody se skrývá seznam vybraných rostlin s přehledem konkrétních produktů, které danou rostlinnou složku obsahují, včetně jejich benefitů,“ dodává Peroutka. 

Během kampaně se Dm drogerie markt zaměřuje na své různé přírodní produkty. V popředí je především certifikovaná kosmetická značka Alverde, jejíž prodeje se v období květen až červenec zvýšily meziročně o více než 17 %. 

Řetězec v současnosti nabízí kolem dvou tisíc produktů šetrných k přírodě. Novinkou letošního jara byla produktová řada Pro Climate privátních značek Alverde, Denkmit, Jessa, Sundance či Sanft&Sicher, jež je neutrální k životnímu prostředí. 

Dm uvádí řadu ekologicky neutrálních produktů Pro Climate

pátek 16. dubna 2021

Grafickou stránku kampaně měla na starosti rakouská kreativní agentura ReTale. Na podobě showcases se podílely společnosti Wavemaker, BigMedia  a MetroZoom.

-stk-