Společnost E.ON se rozhodla v nové kampani prozkoumat sílu úsměvu. Změřila ji pomocí vědeckého výzkumu a nyní vyjíždí na roadshow Vysmátá pouť, na níž si budou moci návštěvníci vyzkoušet tzv. Úsměvnu. Cílem je etablovat úsměv jako symbol zákaznické péče, tedy ji propojit s konkrétní pozitivní emocí.
„V E.ONu bereme úsměv v jednání s našimi zákazníky jako samozřejmost a chtěli jsme zjistit, jak moc chybí, když jsme o něj v posledním roce a půl přišli kvůli nošení roušek a respirátorů ve veřejném prostoru,“ popisuje Daniela Ordahl, jež má ve firmě na starosti sociální sítě, a dodává: „Společně s psychologem Martinem Dolejšem z Univerzity Palackého jsme provedli výzkum na více než 400 respondentech. Ve výzkumu Síla úsměvu se nám potvrdilo, že lidé díky úsměvu vnímají svět kolem sebe pozitivněji. My sami se tím řídíme a nejspíš je to jeden z důvodů, proč naši zákaznickou péči hodnotí kladně 95 % klientů.“
Kampaň bude k vidění na internetu a sociálních sítích, podpoří ji také PR a direct marketingové aktivity.
Součástí kampaně je i roadshow Vysmátá pouť, jež začne 11. srpna a bude na 15 místech v České republice upozorňovat na sílu úsměvu v mezilidských vztazích. První zastávkou je kemp Vranovská pláž, dále se objeví třeba v Českých Budějovicích nebo Karlových Varech. Návštěvníci budou mít možnost vyzkoušet si řadu atrakcí, mimo jiné i tzv. Úsměvnu, kde bude si budou moct otestovat krásu a sílu svého úsměvu a následně ho sdílet i na sociálních sítích. Výtěžek z celé akce bude věnován SOS dětským vesničkám.
Pod kreativou e podepsána agentura Elite Solutions. Na produkci se podílela společnost Bumerang Film. Režie se ujala Terezie Rozálie Koldová. Za kamerou stál Adam Roul. O média se kromě Elite Solutions stará také Acomware.
-stk-