Značka Pribináček z portfolia společnosti Savencia F&D představila na českém a slovenském trhu novou komunikaci. Doposud směřovala především na děti, nyní jsou do ní zahrnuti i dospělí.
Kampaň je nasazena v televizi na kanálech skupiny Prima a Markíza a na internetu. „Ve spotu je kladen důraz na superioritu chuti, kterou si tradiční Pribináček udržuje již mnoho let, a to díky dokonalému spojení tvarohu a smetany a konzistenci, která je hustá a zároveň jemně rozplývavá. Právě jedinečná chuť dokáže ve spotřebitelích spustit hravost a kreativitu a přinést jim radostné momenty, což se odráží v příběhu spotu a v novém sloganu: ,Chuť plná radosti’,“ popisuje Martina Svobodová, Brand Manager značky Pribináček CZ/SK.
Reklama se zaměřuje jak na klasický Pribináček v kelimku, tak na řadu Piškotík či Kapsík.
Kreativu vytvořila agentura OAK. Média pro televizní část zajistila na obou trzích agentura Wavemaker, o digitální část se postarala v tuzemsku Attention!Media, na Slovensku Wavemaker.
-stk-