Ve spotu pro finální fázi kampaně Penny hrají dětské týmy

úterý, 31. srpna 2021, 15:45 Aktuality, Reklama, Retail MediaGuru

Projekt Penny „Hýbeme se hezky česky“ jde v září do finále. Dva vylosované sportovní týmy si zahrály v reklamním spotu, který byl k této fázi projektu natočen koncem srpna.

Nová reklama se natáčela v srpnu v prodejně Penny v Praze-Uhříněvsi s týmy z TJ Sokol Lány a Základní škola Rousínov, zdroj: Penny

Nová reklama se natáčela v srpnu v prodejně Penny v Praze-Uhříněvsi s týmy z TJ Sokol Lány a Základní škola Rousínov, zdroj: Penny

Do projektu obchodního řetězce Penny Market „Hýbeme se hezky česky“ se přihlásilo více než 1100 sportovních týmů z celé České republiky. Po hlasování na internetových stránkách projektu přichází na řadu hlasování mezi 455 finalisty ve všech prodejnách Penny, v němž se rozhodne o výši podpory pro jednotlivé týmy.

Právě pro tuto rozhodující fázi Penny natočilo nový reklamní spot, ve kterém však nehrají žádní profesionální herci, ale samotní účastníci soutěže. Při příležitosti Dne dětí byly 1. června náhodně vylosovány dva týmy, které získaly možnost zahrát si v televizní reklamě. Jedná se vždy o jeden tým z Asociace školních sportovních klubů a České obce sokolské, partnerů projektu.

„Chtěli jsme dát dětem šanci zažít něco, co běžně nemohou a mít tak zážitek na celý život,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny. Vítězné týmy (TJ Sokol Lány a Základní školu Rousínov) vylosoval bývalý fotbalový reprezentant Vladimír Šmicer se synem Jiřím.

Spot Penny s dětskými týmy

Nová reklama se natáčela v srpnu v prodejně Penny v Praze-Uhříněvsi, a to za běžného provozu, a na místním sportovním hřišti. Z obou vítězných týmů se sešlo 20 dětí v doprovodu trenérů, kteří se natáčení pod vedením profesionálů zúčastnili.

Hlas televiznímu spotu propůjčil sportovní komentátorů Petr Svěcený a doprovází ho hudba Kapitána Demo. Reklama bude v televizi vysílána od 2. září, a to ve formě třiceti a dvaceti vteřinových spotů. Objeví se také na sociálních sítích Penny. „Rozhodli jsme se natočit také video, ve kterém je zachyceno samotné prázdninové natáčení s dětmi plné radosti a zábavy. Zveřejníme ho také na našich sociálních sítích,“ dodává Vojtěch. V plánu je kompletní mediamix, tedy televize, online, tisk, out-of-home, PR a instore. Kampaň vytvořila kreativní agentura Hullabaloo, média má na starosti agentura PHD Media. Spoty režíroval Petr Dvořák a produkci zajistila agentura Punk Film.

Penny: Sport dětí je letos náš komplexní komunikační projekt

čtvrtek 29. dubna 2021

-zue-