Značka Vinea z portfolia společnosti Kofola ČS se spojila se šesti českými, moravskými a slovenskými vinaři, s nimiž v nové kampani propaguje tradici hroznového moštu.
Kampaň staví na příbězích vinic a představení cesty vinařů k výrobě hroznového moštu. Cílem je připomenout lidem tradici lokálního vinohradnictví. Výsledkem spolupráce bude rovněž prémiová degustační sada Vinea Kumšt Moštu se šesti druhy Viney – každým z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sady budou po podzimním „moštobraní“ k zakoupení v omezeném množství od listopadu v online supermarketu Rohlík.
„Vinohradnictví má v našich zemích obrovskou tradici, na kterou můžeme být právem hrdí. Česká, moravská a slovenská vína získávají ocenění doma i v zahraničí. Společně s vinaři chceme hravou a zároveň exkluzivní formou ukázat, že bychom měli být hrdí i na výrobky z hroznového moštu. Každé ze šesti lahví v sadě vtiskne jeden z vinařů jiný charakter, podobně jako vínu,“ komentuje Ľubica Mieresová, manažerka značky Vinea.
Do kampaně se na svých sociálních sítích zapojují také herečky a influencerky Mária Bartalos a Sabina Rojková, které postupně provádějí fanoušky celým procesem výroby vinného moštu. Celou kampaň ukončí zářijovým „moštobraním“ při sklizni vína přímo na vinicích.
Degustační sada Vinea Kumšt Moštu bude vyrobena z českého a slovenského moštu z Biovinařství Marcinčák z Mikulova, Vinných sklepů Kutná hora a Strážnického vinařství Žerotín. Slovenským lahvím Viney vtisknou charakter řemeslné vinařství Brhlovce, sopečná vinice Čajkov a Vinařství Bažalík ze Svätého Juru. V sadách s lahvemi 0,25 ml bude možné ochutnat odrůdy Ryzlink Rýnsky, Solaris, Svatovavřinecké, Frankovka, Pesecká leánka a Svatovavřinecké rosé.
-stk-