Hobbymarket Bauhaus se letos v rámci svého CSR projektu zavázal vysadit v České republice 100 tisíc stromů. Díky pomoci zákazníků zajistí do konce roku výsadbu dalších více než 56 tisíc stromů. Akci podpořila rozsáhlá marketingová kampaň, která běží od března napříč komunikačními kanály. Projekt zakončí eventy konané během října v lokalitách poblíž odborných center Bauhaus, které zahrnou i výsadbu stromů a setkání s odborníky z organizace PEFC.
„Smyslem našeho projektu nebylo pouze zvýšit povědomí o aktuálních problémech lesa a jeho vhodné ochraně, ale také motivovat a aktivně zapojit naše zákazníky i širší veřejnost. Skutečnost, že lidé přispěli na výsadbu více než 56 tisíc dalších stromů, překonala jakékoliv počáteční představy,“ říká Jindřich Hovorka z marketingového oddělení společnosti Bauhaus.
Ochrana a revitalizace českých lesů zasažených kalamitami a problémy s kůrovcem byla firmou zvolena jako hlavní CSR projekt letošního roku. Odborné záštity se ujala organizace PEFC, která se věnuje kvalitě a původu dřeva a zároveň dohlíží na jeho šetrné zpracování. Kreativu ke kampani vytvořila agentura DDB Germany v Düsseldorfu, spoty se objevily na kanálech skupin Prima, Nova a doplňkově také na ČT. Kromě TV probíhala kampaň i v rádiu, tisku, online, OOH a instore.
-zue-