Národní muzeum se ptá, zda „bejvávalo dobře“

pátek, 10. září 2021, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová kampaň Národního muzea zpochybňuje přesvědčení, že v minulosti „bejvávalo dobře“.

Klíčový vizuál ke kampani Národního muzea, zdroj: Národní muzeum

Klíčový vizuál ke kampani Národního muzea, zdroj: Národní muzeum

Národní muzeum připravilo kampaň na podporu svých nových expozic. Využívá v ní lidové písně „Bejvávalo dobře“, kterou záběry evokujícími mnohdy bolestné historické zkušenosti zároveň zpochybňuje. 

Reklamní spot Národního muzea na podporu nových expozic

Pod kampaní je podepsána agentura Espresoo s kreativním týmem ve složení Edy Kauby, Pavla Friše a Viléma Kabzana. Produkci zajistila společnost Creative Embassy, režie se ujalo duo Wolfberg. Fotografie vytvořil Pavel Hejný.

-stk-