Liberecká zážitková společnost Adrop.cz přichází na trh s tzv. KutilBoxy, jimiž reaguje na vlnu popularity kutilství. Zároveň tak vychází vstříc trendu, kdy lidé spíše než zážitky, u nichž si nejsou jisti, zda a za jakých podmínek se budou kvůli pandemii konat, sáhnou po fyzickém dárku.
„U klasických hmotných dárků nám chyběla přidaná hodnota. Z praxe víme, že prodej věcí spojených s výrobou piva, respektive alkoholu obecně, a chilli frčí. Přemýšleli jsme, jak tuhle ,nudnou' klasiku spojit s nějakým zážitkem, který přinese další vzpomínky, emoce. Koncept do it yourself neboli udělej si sám se přímo nabízel. Zjistili jsme, že v zahraniční už podobné sety existují a je o ně zájem. Tak jsme se pustili do výroby vlastních prototypů,“ přibližuje zrod prvních KutilBoxů z gurmánské oblasti Rostislav Peníška, jednatel společnosti Adrop.cz.
KutilBoxy nabízí například sadu na výrobu piva IPA, chilli omáček či sušeného masa, dále třeba verze s koženými výrobky, jakými jsou třeba zápisník či pásek. Nechybí ani možnost výroby nože.
Cílovou skupinou jsou především ženy ve věku 25 až 55 let, které hledají originální dárek pro své partnery. Adrop.cz navíc počítá s rozšířením sortimentu KutilBoxů zaměřených více pro ženy – například DIY sady na výrobu dárků z oblasti kosmetiky, designu anebo elaxace. Prozatím je jedničkou v dosavadních prodejích KutilBox se sadou na výrobu svrchně kvašeného piva IPA.
Novinku uvedl zákazníkům Adropu newsletter, který vedl během několika hodin k prodeji 16 kusů KutilBoxů. K propagaci jsou dále využívány sociální sítě, web, PPC reklamy či PR články. Kampaň vznikla in-house, na mediálním nákupu se podílí agentura Proficio.
-stk-