Do čela komunikace online prodejce vozů Carvago nastupuje Jan Vavřík, který bude mít na starosti kompletní řízení mezinárodní komunikace. Jako Senior Content Manager pak tým rozšíří Jiří Červenka. Nový komunikační tým se zaměří na podporu probíhající celoevropské expanze firmy i posílení vnímání značky jako leadera změny a nových standardů při nákupu ojetého vozu online.
Jan Vavřík přichází do Carvaga z O2 Czech Republic, kde působil v tiskovém oddělení. Zkušenosti získal také jako PR manager společností PlayStation a GoPro, kde měl na starost komunikaci s médii a organizaci eventů značek. Ve své nové pozici bude zodpovídat za kompletní PR aktivity společnosti i koordinaci zahraničních agentur, která je v rámci expanze na nové trhy klíčová.
Jiří Červenka dosud působil jako šéfredaktor portálu Euro.cz, kde měl na starost novou koncepci webu po změně vydavatele. Během své kariéry stál u zrodu nebo rozvoje řady automobilových magazínů, byl vedoucím motoristických redakcí vydavatelství Mladá fronta, kde zaštiťoval online i offline obsah a kompletní chod redakcí. V Carvagu bude zodpovídat za tvorbu obsahu a jeho dlouhodobou strategii.
Carvago letos vsadilo na agresivní růst společnosti. Nedávno společnost vstoupila do Německa a během následujícího roku chce zahájit prodej v dalších sedmi evropských zemích, kde budou mít zákazníci možnost nakupovat ojetá auta kompletně online. Carvago se chce během následujících tří let stát technologickým a logistickým leaderem trhu ojetých vozů, s obratem více než jedné miliardy eur a nejméně 50 000 auty ročně prodanými v celé Evropě.
-stk-