Konto Bariéry vyzývá kampaní k pravidelnému dárcovství

středa, 8. prosince 2021, 12:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

V kampani Konto Bariéry připomíná předsudky v souvislosti s „mezemi“ možností handicapovaných, i představu, že pár drobných nikomu nepomůže.

Klíčový vizuál kampaně Konta Bariéry, zdroj: VCCP

Klíčový vizuál kampaně Konta Bariéry, zdroj: VCCP

 

Konto Bariéry spustilo novou kampaň, jejímž cílem je přesvědčit veřejnost, aby na podporu handicapovaných lidí přispívala pravidelně, i když třeba jen malými částkami. Připomíná předsudky, které stále panují ve společnosti v souvislosti s „mezemi“ možností handicapovaných, i hojně rozšířenou představu, že pár drobných nikomu nepomůže.

„Pravidelné dárcovství je klíčové pro dlouhodobý rozvoj našich aktivit, jejich plánování i realizaci. Zároveň je přístupné téměř komukoliv,“ vysvětluje záměr Božena Jirků, ředitelka Nadace Charty 77 / Konta Bariéry.

Hlavními hrdiny vizuálů i televizního spotu jsou skuteční klienti Konta Bariéry – 15letá Amálka malující bionickou protézou, 12letý Ondřej lezoucí po stěně bez dlaně jedné ruky a 30letý paralympijský plavec Arnošt. Všichni tři společně ukazují, co vše mohou handicapovaní lidé dokázat, zatímco okolí je odrazuje větami: „Ani to nezkoušej.“ „To nedokážeš.“ „To nepůjde.“ 

„Jsou to pochyby a předsudky, které od nás ‚zdravých‘ slýchají handicapovaní lidé celý život. Přitom se často mýlíme a handicapovaní nás nikdy nepřestávají překvapovat,“ popisuje senior copywriter Jindřich Jinoch z agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána.

Kampaň poběží od prosince napříč kanály, objeví se v televizi, tisku, outdooru a na internetu. Podporu získá i v podcastu, a také v nemocnicích a obchodních centrech.

Režie spotu se ujal Igor Zacharov v produkci Bistro Films, na kampani působil též jako fotograf. 

-stk-