Přehlídka světových vánočních reklam

pátek, 24. prosince 2021, 08:10 Reklama MediaGuru

K vánočním svátkům již tradičně nadělujeme výběr vánočních reklam ze světa. Všem čtenářům přejeme krásné a klidné prožití Vánoc.

Zdroj: Repro YT Orange

Zdroj: Repro YT Orange

Rok se s rokem sešel a Vánoce jsou opět tu. Jak je tomu už zvykem, kromě stromečku a dárků je doprovázejí i vánoční reklamy. Přinášíme výběr ze světové nadílky. 

S kouzelnou taškou à la Mary Poppins si pohrál ve své vánoční reklama řetězec Boots. V hlavní roli se objevuje Jenna Coleman a bezedná taška, v níž stačí zalovit a vytáhnete… radost. Kreativa vznikla v agentuře The Pharm, režie se ujal Tom Hooper. 

Příběh o sobovi, který se chce stát součástí týmu Santa Clause, zpracovala ve svém animovaném spotu společnost Macy’s. Pod kreativou je podepsána agentura BBDO New York. 

Krátký animovaný film vytvořilo již podruhé za sebou studio Disne​y. Nyní na téma rodiny s nevlastním tatínkem a nekonečném kouzlu příběhů. 

Tesco se rozhodlo na svém domovském trhu vsadit na rytmickou reklamu s písní Don’t Stop Me Now od skupiny Queen, protože letošní Vánoce už nic, ale opravdu nic nepokazí. Autorem je londýnská agentura BBH.

To, že i Santa Claus má nárok na soukromý život, připomněla ve své reklamě norská pošta Posten. A ne, nechce své volné chvíle trávit s paní Santa Clausovou, ale s Harrym. Vytvořila agentura POL Oslo. 

Značka Barbour se spojila s medvídkem Paddingtonem, který pod stromeček přichystal jeden velmi promyšlený dárek. Reklama, jež vznikla v dílně agentury Thinking Juice, je ručně kreslená a zabrala 3000 hodin práce. 

Americký řetězec TK Maxx šel letos cestou hudební reklamy, v níž dodají jedny lesklé boty odvahu stydlivému mladíkovi. Na školní besídce díky nim zahraje vlastní verzi písně „Walk this Way“ od Aerosmith’s. Nápad pochází od londýnské agentury Wieden + Kennedy.

Apple ve své vánoční reklamě vypráví příběh o záchraně jednoho malého sněhuláka. Spot byl celý natočen na iPhone 13 Pro režisérem Ivanem Reitmanem, jenž je podepsán mimo jiné pod filmem Krotitelé duchů. Agenturou je TBWA\Media Arts Lab Los Angeles. 

Sněhulák se stal hlavním hrdinou i vánoční reklamy francouzského mobilního operátora Orange, který připomněl, že svátky jsou zejména příležitostí k setkávání s blízkými. Kreativu připravila agentura Publicis Conseil. 

Lidl ve své britské reklamě představil, jak by se mohly Vánoce slavit v budoucnu. Způsob krájení krocana, zvěčňování svátečních okamžiků či možnosti cestování se sice změní, ale trávení společných chvil s blízkými a také nabídka řetězce nikoliv. Kreativa je dílem agentury Karmarama. 

-stk-