Garden Gourmet, značka bezmasých a rostlinných pokrmů z portfolia společnosti Nestlé, spustila novou kampaň #odlehčuju, jež bude probíhat po celý rok. Reaguje přitom na novoroční předsevzetí a chce lidem pomoci odlehčit jejich jídelníček. Cílem komunikace je zvýšit povědomí o značce a upevnit její pozici jako prvního výběru v dané kategorii. Oslovit má jednak širokou cílovou skupinu, která se nijak v konzumaci masa nevymezuje a mnohdy ani značku nezná, jednak úzce profilovanou skupinu flexitariánů, vegetariánů či veganů.
Kampaň je nasazena v televizi, na internetu a sociálních sítích a v obsahu čtyř českých a čtyř slovenských influencerů. Na tuzemském trhu značku promují Mariana Prachařová, Pavlína Lubojatzky, Kamila Pavlíčková a Dominika Pokludová. Na Slovensku probíhá spolupráce s Kristinou Tormovou, Miriam Kališovou, Simonou Málkovou a Katkou Jakeš.
Komunikační aktivity Garden Gourmet propojí i se segmentem HoReCa, v plánu je co-promotion s restauračními řetězci. Kromě zdravotních benefitů bezmasé stravy se v kampani objeví i výrazný apel na ochranu životního prostředí.
Kreativa je dílem agentury Leo Burnett, která v loňském roce uspěla v tendru. Na komunikační strategii pro sociální média a influcencer marketing se podílely rovněž týmy PR agentury MSL a tým z mediální divize Publicis Groupe.
-stk-