Společnost Savencia Fromage & Dairy spouští 10. ledna novou reklamní kampaň pro svou značku Sedlčanský Hermelín. Cestou televizních spotů a reklamy na internetu, v rádiu a místě prodeje chce české a slovenské spotřebitele informovat o možnosti využít Hermelín také v teplé kuchyni.
„Sedlčanský Hermelín má unikátní recepturu s pevnou kůrku, která během tepelné přípravy nepraskne. Se Sedlčanským Hermelínem tak máte rychlou a chutnou večeři během 10 minut, což bychom v naší komunikaci rádi zdůraznili a posunuli spotřební chování dál. Mnoho spotřebitelů je totiž zvyklých konzumovat náš sýr pouze v podobě plátků na chleba,“ popisuje cíl kampaně Tereza Matějová, brand manager společnosti Savencie. Cílem je také zvýšit frekvenci nákupu značky.
Komunikační koncept založený na personifikaci produktu navrhl tým z pražské Publicis Groupe, produkci zajistila společnost Sunny Jim.
-stk-