Metaxa se v nové kampani vrací k řeckým kořenům

pátek, 4. března 2022, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Metaxa v březnu spustila novou kampaň, v níž vyzdvihuje kromě svého chuťového profilu i svůj řecký původ.

Klíčový vizuál k nové kampani značky Metaxa, zdroj: Mast-Jägermeister

Klíčový vizuál k nové kampani značky Metaxa, zdroj: Mast-Jägermeister

Řecký nápoj Metaxa odstartoval začátkem března novou kampaň. Vyzdvihuje v ní hlavní atributy jako svůj chuťový profil a řecký původ, který symbolizují jachta na moři či historické ulice. Kampaň se sloganem „Zažij nečekané“ cílí primárně na spotřebitele starších 40 let. K vidění je v televizi, na internetu a sociálních sítích, dále také v outdooru a místě prodeje. 

Jedná se o globální kampaň, jež však vznikla na míru primárně pro český a slovenský trh, vzhledem k vysoké oblíbenosti značky tuzemskými spotřebiteli a světovému prvenství v konzumaci nápoje Metaxa na těchto dvou trzích. 

„Kampaň byla vytvořena na základě podnětů našich spotřebitelů, vycházejících z výsledků průzkumu vnímání značky na českém a slovenském trhu. Celá komunikace je nyní postavena na DNA značky a klíčových atributech, jako je Řecko, slunce, léto, pohoda s přáteli,“ říká Kateřina Hladíková, brand manažerka společnosti Mast-Jägermeister CZ, jež Metaxu na českém a slovenském trhu zastupuje.

Kampaň pro český a slovenský trh lokalizovaly agentury Momentum a McCann Prague. Pod televizním spotem jsou podepsáni Hue & Cry a Danny & Loco. Autorem skladby „Metaxa. Taste the Unexpected“ je Joe Munday.

-stk-