Česká obec sokolská spustila kampaň, s níž si připomíná své letošní výročí 160 let od svého založení. Komunikace bude probíhat po celý rok.
Kampaň chce oslovit širokou veřejnost, a to v duchu citátu jednoho ze svých zakladatelů Miroslava Tyrše: „Naše snaha po rozvoji za dovršenou se pokládati nemůže, pokud každý kdo Čech, též Sokolem se nestal.“
Komunikace, jež využívá speciální výroční logo 160 let Sokola, probíhá primárně prostřednictvím sokolských kanálů, jako je web, sociální sítě, časopis Sokol či e-shop, dále také v outdooru a indooru, tedy v sokolovnách, kolem sportovišť, na výkladce či nástěnkách. Využívá i partnerská média v Deníku, časopise Penny nebo v rámci Sokolského zpravodaje na ČT Sport. Pokud by se podařilo během roku ušetřit nějaké finanční prostředky, počítá Sokol i s reklamou v placených médiích.
Kampaň připravilo studio Dynamo Design a fotografka Markéta Navrátilová. Originální grafiku Nazdar! připravil streetartista Michal Škapa.
-stk-