Fondee přibližuje kampaní budoucí roli peněz

neděle, 24. dubna 2022, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Fondee spouští kampaň s claimem „Budoucnost nezná nikdo. Zajistit se může každý“.

Jeden z klíčových vizuálů nové kampaně Fondee, zdroj: Fondee

Jeden z klíčových vizuálů nové kampaně Fondee, zdroj: Fondee

Investiční platforma Fondee odstartovala kampaň, v níž reaguje na přístup české populace k investicím. Češi totiž raději ukládají své úspory na tradiční místa, než aby zkusili krátkodobě rizikovější, ale dlouhodobě výnosnější alternativy. V kampani s claimem „Budoucnost nezná nikdo. Zajistit se může každý“ se tak představuje jako „bezpečné a ověřené místo pro dlouhodobé zhodnocování úspor“. 

Kampaň přibližuje budoucnost, na kterou je dobré peníze zhodnocovat. Spekuluje nad možnou příští podobou světa a rolí peněz v příštích letech. „Podle mě můžeme o budoucnosti s jistotou říct jen dvě věci. Zaprvé nikdo neví, co přijde, zadruhé prachy budeme potřebovat vždycky. A aspoň s tím druhým nám může Fondee pomoci,“ popisuje hlavní myšlenku kampaně Marek Linhart, kreativní ředitel agentury YYY, jež je pod kampaní podepsána. 

Kampaň pracuje se třemi místy – s vesmírným hostincem, náměstím Svobody v Brně a Bratislavou. Vizuály jsou navrženy tak, aby se podobaly těm, které využívají k propagaci svých projektů developeři, ale v roce 2050.

„Prvním místem je zájezdní restaurace U Dvou sluncí na asteroidu BohdalováXK4, který se nachází na oblíbené dálkové trase 50. let 21. století: Země – Saturn – Kuiperův pás. Místní menu láká turisty na koprovku z měsíčních prokaryot a zlatý hřeb – půllitr tradičního českého piva za přívětivou cenu 24 eur,“ popisuje Pavel Hluchý, head of art agentury YYY. V Brně zase vede dráha Ultraloop, kterou se cestující dostanou za 20 minut do Vídně, a u Bratislavy na dálnici vzniklo inovativní napojení dálnic D1 a D4 formou smyčky o průměru 65 metrů umožňující bezpečný průjezd při rychlosti 100 až 200 km/h. 

Klíčový vizuál Fondee z inovativního napojení dálnic D1 a D4, zdroj: Fondee

Klíčový vizuál Fondee z inovativního napojení dálnic D1 a D4, zdroj: Fondee

Klíčový vizuál Fondee s hostincem U Dvou sluncí na asteroidu BohdalováXK4, zdroj: Fondee

Klíčový vizuál Fondee s hostincem U Dvou sluncí na asteroidu BohdalováXK4, zdroj: Fondee

Součástí kampaně jsou i noviny deníku Zítra Dnes, zdroj: Fondee.

Součástí kampaně jsou i noviny deníku Zítra Dnes, zdroj: Fondee.

K vidění je kampaň v outdooru, tisku a na internetu, kde využívá formu display reklamy, videa a stories. Využije také direct marketing, v jehož rámci rozešle či rozdá na eventech 70 tisíc kusů novin deníku „Zítra Dnes“.

Výrobu videí zajistila produkční společnost Bumerang Film. Online formáty mělo na starosti studio Spoj.se, správu reklamu ROI story a eventy připraví agentura Everwhere.

-stk-