O2 začátkem jara spouští kampaň na své tarify O2 You, určené pro zákazníky mladší 26 let. Tarify nyní operátor obohacuje o měsíc neomezených dat zdarma a k aktivaci navíc přidá i slevu tisíc korun na nákup bezdrátových sluchátek. Tváří kampaně je vedle Bena Cristovaa i Marcell.
„Propojovat talenty z české umělecké scény nás neskutečně baví a máme velkou radost, že můžeme podpořit spolupráci zkušeného hudebníka Bena a nadaného Marcella. V rámci kampaně You tak po hitu ,We´re all gonna fly' od Pam Rabbit představujeme nový klip – Nevim,“ popisuje ředitel marketingové komunikace a brandu v O2 David Daneš a dodává: „Nejnovějším počinem chceme navázat na úspěšnou sérii předešlých klipů, od hitu ,Návyková’ s Tome Princem přes ,Tidal Wave’ od kapely John Wolfhooker až po již zmiňovanou pecku od Pam Rabbit. Se singlem Nevim, který se vrací k indie-rockovému hudebnímu žánru, se opět vydáváme do nových vod. Nebojíme se experimentovat.“
Nová skladba Nevim od Bena Cristovao a Marcella startuje celou kampaň a tvoří vizuální i hudební složku spotů. Ve vizuálech je výrazným prvkem modrý kouř, který umožňuje vyniknout tvářím obou hudebníků.
Prostřednictvím komunikačních kampaní k tarifům pro mladé O2 You operátor již třetím rokem podporuje nadané umělce. Cílem je podpořit umění způsobem, který je pro mladé zákazníky operátora atraktivní i zábavný, a zároveň oslovit mladé lidi, kteří jsou často skeptičtí vůči klasickým reklamním formátům. „Mladí lidé žijí v online světě, proto veřejnost uvidí atraktivní, hravý vizuály především na sociálních sítích. S Benem a Marcellem se lidé setkají například na Instagramu či TikToku,“ uzavírá David Daneš.
-stk-