Česká firma Eos media, poskytující komplexní nástroj ke správě a řízení sportovních klubů, spustila svou první reklamní kampaň v historii. Jejím ústředním motivem je snaha zbavit český sport „bafuňářského“ stylu řízení a uvolnit cestu digitalizaci a profesionálnímu nástroji, který klubům šetří čas, peníze i práci.
„Český sport digitalizujeme už od roku 2011. Teď konečně nastal čas, kdy chceme co největšímu možnému počtu sportovců, rodičů a samozřejmě i sportovních klubů říct, že jsme tady a že jim můžeme výrazně pomoct. Za svým produktem si stoprocentně stojíme a jeho přínos v kampani dokazujeme i reálnými referencemi ze strany klubů, které klubovou platformu eos využívají dlouhodobě,“ říká Ondřej Syrový, zakladatel a jednatel Eos media.
Spojujícím prvkem kampaně je postava bafuňáře s vlastnostmi, které představuje – neefektivita, netransparentnost, neochota a využívání zastaralých metod řízení klubu.
Kampaň sestává ze série podcastů, článků, klasické inzerce i videospotů, které budou k vidění na YouTube, sociálních sítích a v internetových i tištěných titulech. Součástí budou i PR aktivity. Cílem kampaně je podpora značky, jejíž povědomí chce firma zvýšit téměř na dvojnásobek, a to zejména v cílové skupině, kterou tvoří přibližně 3 tisíce lidí. V další úrovni kampaně ukáže výhody svého hlavního produktu – služby Eos club zone, která umožňuje jednoduše, bezpapírově a účinně řídit kluby. K její propagaci firma oslovila své dlouhodobé klienty, kteří v krátkých videích popisují své zkušenosti se službou.
Za kampaní i celkovou marketingovou koncepcí stojí marketingový konzultant Tomáš Janča. PR má na starosti agentura Taktiq Communications.
Kromě nového kreativního obsahu firma modernizovala i své webové stránky. Na nich návštěvníci najdou uživatelské recenze, popis služeb, nový interaktivní ceník celého portfolia služeb a blog, který nabízí podrobné návody k veškerým funkcionalitám platformy.
-stk-