Společnost Grohe spustila kampaň „Cesta vody“, jejímž cílem je edukovat širokou veřejnost o tom, jak velké úsilí stojí za pitnou vodou. Navazuje na loňskou komunikaci „Kalkulačku vodní stopy“.
Kampaň spuštěná na světový den vody 22. března se zaměřuje zejména na její koloběh. Na projektové microsite značka živě demonstruje za pomoci časové osy, jakou cestu musí urazit každá kapka vody. Celou kampaň završila soutěž o udržitelné ceny v podobě interaktivního kvízu, během kterého si návštěvníci webu mohli ověřit své nabyté hydrologické znalosti. Zapojilo se do ní téměř šest tisíc lidí. Na sociálních sítích podpořil kampaň ambasador Karel Kovář alias Kovy.
„Kampaň Cesta Vody je součástí projektu Voda Limited, který letos oslavil 3. narozeniny. Za tuto dobu jsme byli schopni nasbírat spoustu dat, díky kterým jsme mohli vytvořit další poutavé téma, které odpovídá potřebám Čechů, říká Václav Kužílek z marketingu společnosti Grohe a dodává: „Cílem letošní kampaně bylo jednoduše a hravě vysvětlit, co se vlastně skrývá za každou kapkou spotřebované vody. Věříme, že když lidé získají větší vhled do problematiky vodního cyklu, dokáží poté lépe uvažovat nad svou spotřebou a uvědomí si tak, že voda je opravdu cenný zdroj, který je třeba chránit. Projekt spojuje odborníky z různých světů, pro které je udržitelná budoucnost společným cílem.“
Pod kampaní je podepsána digitální agentura Story TLRS. Za webovou microsite stojí studio Semibold. Za interaktivním kvízem vývojáři Dev bros.
-stk-