Hyundai spustila novou kampaň, jejímž cílem je podpořit síť autorizovaných servisů. Ta byla v posledních dvou letech rozšířena o 17 nových poboček na celkových 57 míst po republice.
Kampaní automobilka reaguje na předsudky, které řidiči mají ohledně autorizovaných servisů – například, že jsou předražené nebo jich není mnoho. „Naší ambicí je stát se jediným místem, kterému vlastníci svěří svůj vůz Hyundai. Výhod to má nespočet: od pětileté garance přes předběžný odhad i transparentní komunikaci ceny až po rychlou dostupnost náhradních dílů. Část výroby navíc probíhá lokálně, v našem výrobním závodě v Nošovicích,“ popisuje komunikované benefity marketingový manažer Jan Przyczko.
Kreativní myšlenka kampaně je postavená na hypotetické otázce: „Co by vám řeklo vaše auto, kdyby mohlo?“ V kampani proto vůz dostane nejen svůj vlastní hlas, ale rovnou i silnou osobnost se smyslem pro humor. V rychlé výměně názorů mezi autem a řidičem se ukáže, že benefity autorizovaného servisu přesvědčí každého. „Své auto si mnoho z nás hýčká, někdy na něj dokonce i mluvíme nebo pro něj máme jméno. Tento vztah mezi řidičem a vozem nás inspiroval k tomu, abychom dali samotnému autu hlas a ukázali, jak by taková konverzace mohla vypadat,“ komentuje Aneta Záhoříková z agentury VCCP, jež pod kampaní podepsána.
Integrovaná kampaň poběží napříč kanály, v televizi, tisku, outdooru, na internetu od 23. května. První lokálně natočený televizní spot měl režijně na starosti Stjepan Klein v produkci Woobetz. Fotografií se ujal Miro Minarovych. O média se stará Havas Media.
-stk-