Italské značky jako Aperol, Campari, Cinzano nebo Crodino, které na českém trhu zastupuje společnost Ultra Premium Brands, letos v komunikaci vytváří tzv. „Aperitivo Italiano Moment“. Tedy zážitek, kdy se spotřebitel cítí uvolněně a jako v Itálii při přátelském setkání se skvělým chuťovým zážitkem.
„Aperitivo Italiano Moment“ komunikují značky v místě prodeje prostřednictvím shop in shopu, který pro ně vyvinula společnost Dago. Jeho cílem je navodit atmosféru italského stánku, jenž nabízí alkoholické i nealkoholické nápoje typické právě pro Itálii. „Klíčové pro nás bylo také ukázat, že si v portfoliu italských značek najde svůj drink každý, ať preferuje sladké, či spíše hořké chutě. K tomu pomáhá chuťová osa zahrnutá v rámci vystavení,“ popisuje brand manager značky Aperol Michal Vávřil.
Vystavení dominuje tabule, která přináší inspiraci na osvěžující drinky pro každý chuťový profil. Doplňuje ji umělý pomerančovník, barová deska s kartonovými skleničkami a naaranžovanými plátky pomeranče.
Kromě místa prodeje však jednotlivé značky komunikují i na sociálních sítích prostřednictvím vlastních profilů, ambasadorů a influencerů. Aperol bude po celé léto využívat podporu v outdooru – od CLV, přes bigboardy po tramvaje a vlakové zastávky. Campari se zase stalo poprvé partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, kde bude v těsné blízkosti hotelu Thermal ve své Campari Lounge servírovat speciální koktejl KVIFF 56 a další nápoje z konceptu Aperitivo Italiano.
-stk-