Značka paštiky Májka od Hamé spustila v červnu novou kampaň s claimem „Koukejte mazat, ať něco zažijete“. Cílí na rodiny, které vyzývá ke společnému letnímu dobrodružství.
Zápletka kampaně se točí kolem hledání houkajícího výra, které vyústí v komický střet s další rodinnou výpravou. Příběhovou linku tematicky rámuje svačina s Májkou, díky které má jakékoli dobrodružství šťastný konec.
„Použitý slogan perfektně a vtipně propojuje hodnoty naší značky Májka, jako je rodina, přirozenost, jednoduchost spolu s použitím výrobku, tedy mazáním. Věříme, že tento lingvistický vtípek zafunguje,“ říká Michala Kadlecová z oddělení marketingu.
Kampaň bude k vidění v televizi, na internetu a sociálních sítích – na YouTube, Facebooku a Instagramu.
O kreativu se postarala agentura WMC Grey.
-stk-