Poštovní spořitelna spustila rebrandovací kampaň

středa, 8. června 2022, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od začátku června do konce července komunikuje Poštovní spořitelna změnu názvu.

V kampani se propojují komunikační koncepty Poštovní spořitelny a ČSOB, zdroj: ČSOB.

V kampani se propojují komunikační koncepty Poštovní spořitelny a ČSOB, zdroj: ČSOB.

Začátkem června spustila Poštovní spořitelna rebrandovací kampaň, v níž oznamuje změnu názvu na ČSOB Poštovní spořitelna. V kampani se propojují komunikační koncepty obou značek – červení skřítci Poštovní spořitelny s modrým chameleonem ČSOB. 

Poštovní spořitelna se změní na ČSOB Poštovní spořitelnu

čtvrtek 3. února 2022

Kampaň poběží až do konce července v televizi, tisku, outdooru, rádiu a na internetu. Do konce roku se poté postupně promění bankovní a pojišťovací přepážky všech 3200 pošt, kde se objeví i nové logo ČSOB Poštovní spořitelny. Spolu s tím nová značka opustí svůj dosavadní koncept červených skřítků a začne v komunikaci využívat stejně jako ostatní značky skupiny ČSOB modrého chameleona.

Pod kampaní je podepsána agentura Zaraguza. 

-stk-