Řetězec Lidl také zkouší formát živého nakupování

úterý, 14. června 2022, 07:10 Aktuality, Retail MediaGuru

Lidl na německém trhu přichází s nákupy přes živé vysílání. Do přenosů zapojuje další značky. Novinku zatím ale na českém trhu uvést neplánuje.

Zdroj: repro Lidl.de

Zdroj: repro Lidl.de

Lidl se na německém trhu rozhodl prodávat produkty přes živý přenos. Spolupracuje se značkami, které se do živého vysílání připojují a společně vytváří streamy. První stream s možností nákupu si Lidl vyzkoušel společně se značkou Mistral a nyní plánuje další. S živým přenosem má ale Lidl už dřívější zkušenost, protože má za sebou několik živých kuchařských show.

Společně se značkou Mistral, která vyrábí produkty pro vodní sporty, uspořádal Lidl první stream s možností nákupu zaměřený na produkty Stand Up Paddling. Další vysílání plánuje na 24. června, kdy představí digitální degustaci vín. Zákazníci si mohou zakoupit balíček vína se čtyřmi různými lahvemi a degustovat společně s živým přenosem Lidlu.  

Podle tiskového mluvčího Tomáše Mylera v Česku Lidl živý přenos s možností nákupu zatím neplánuje.

-tšl-