Původně srovnávač slevových portálů Skrz.cz spouští první kampaň v segmentu cestování, v němž začíná po své transformaci působit. Chce se s ní představit jakožto agregátor pobytů a dovolených v České republice a zahraničí. Tváří reklamního spotu se stali Saša Rašilov a Giuseppe Picheca, režie se ujal Milan Šteindler.
„Do televize jdeme v hlavní sezóně last minute dovolených. Cílem kampaně tak samozřejmě je tak podpořit prodeje, které zprostředkujeme, ale také zvýšit povědomí o Skrz.cz jako vyhledávači dovolené. Kampaní završujeme rebranding značky na cestovní portál,“ představuje cíle Markéta Červenková, marketingová ředitelka Skrz.cz, s tím, že cílem je přivést objednávky zájezdů za miliardu korun.
Strategie kampaně je založena na třech pilířích: na intenzivním využití lehce krkolomného jména značky k podpoře zapamatovatelnosti, na spojení značky s výhodnými nákupy, které je schopna zajistit díky tomu, že agreguje tisíce zájezdů a dovolených z nabídky desítek cestovních kancelář, a v neposlední řadě na humorné tonalitě.
Kreativní koncept staví na dialogovém humoru a opakování názvu vyhledávače. „Nákup dovolené přes Skrz.cz je především výhodný. Hrdina naší kampaně by se o tenhle tip rád podělil s kamarádem, kterého na dovolené potkal. Ale bohužel, Skrz.cz pro něj po stránce výslovnosti představuje nepřekonatelnou bariéru,“ popisuje myšlenku Marek Linhart, kreativní ředitel YYY agency, jež je pod kampaní podepsána.
Kampaň bude k vidění během června a července v televizi a na internetu. Produkci zajistila společnost Flux Films. O mediální nákup se postarala agentura Mediaplus.
-stk-