V polovině dubna uvedla společnost Tchibo na trh ledové kávy řady Barista Cold Brew. V létě je podpoří reklamní kampaní v televizi, na internetu a v místě prodeje.
„Tchibo Barista Cold Brew nabízí unikátní kombinaci v tradičních bubnech pomalu pražených a udržitelně pěstovaných kávových zrn Tchibo Arabica a autentického pomalého procesu macerace, jedná se tedy o prémiovou ledovou kávu,“ popisuje Kateřina Harcubová, brand manažerka ready to drink nápojů pro český a slovenský trh, s tím, že novinky cílí na každého, kdo má na kávu vysoké nároky.
Řada čítá celkem tři varianta – s příchutí slaného karamelu, tmavé čokolády a lískového oříšku. Poslední jmenovaná představuje navíc veganskou alternativu s ovesným mlékem.
Novinkou Tchibo reaguje na růst kategorie prémiových káv, který reflektuje změnu ve spotřebitelském chování, kdy lidé pro vychutnávání kvalitní kávy volí pohodlí a jednoduchou cestu a zároveň hledají zdravější alternativu k energetickým drinkům. Jen v České republice a na Slovensku se prodá více než 36 milionů kusů ledové kávy ročně. „Jako leader kávového trhu tak nemůžeme v této kategorii chybět. Navíc se nám tímto produktem podařilo naplnit potenciál značky Tchibo Barista, která je dostupná ve všech kávových kategoriích – zrno, mletá, instant, kapslové řešení a nyní i ready to drink,“ vysvětluje Harcubová.
Dalším důvodem k uvedení novinky bylo i to, že až 30 % mladých lidí uvádí, že jejich první kontakt s kávou byla právě ledová káva ve formě ready to drink. „Na základě této zkušenosti si tak relativně velká skupina lidí buduje své spotřebitelské zvyklosti a věříme, že pokud je budeme umět oslovit a nabídnout jim vhodný produkt, vrátí se k nám v budoucnu při dalších příležitostech,“ dodává Harcubová.
Řadu Tchibo Barista Cold Brew podpoří v letních měsících kampaň v televizi, kde ji představí 5s tag-on v rámci spotu na Tchibo Barista. Dále bude komunikována na internetu, v místě prodeje a prostřednictvím vlastních kanálů značky Tchibo.
-stk-