Společnost Tchibo na trh v květnu uvedla novinku své značky Mazagrande. Nealkoholickým kávovým koktejlem Mazagrande Yuzu Tonic reaguje na kavárenský trend – espresso tonic. Od června jej komunikuje reklamní kampaní.
„Na rozdíl od horkého espressa jsme pro tento drink použili ledovou kávu cold brew, jejíž jemná chuť se skvěle snoubí s hořkosladkou chutí toniku, a doplnili ji o exotickou tečku formou asijského citrusu yuzu,“ přibližuje novinku Kateřina Harcubová, brand manažerka RTD společnosti Tchibo Praha pro český a slovenský trh. „Tento kávový koktejl je vhodný pro každého, koho v horkých dnech omrzí klasická ledová káva a nemá chuť na sladké drinky,“ dodává.
Mazagrande Yuzu Tonic podporuje reklamní kampaň v televizi, kde poběží až do konce léta na stanicích Nova, Prima, Óčko a TV Seznam.
Zároveň bude kampaň k vidění i na internetu a sociálních sítích, kde spolupracuje s influencery. Pro ně uspořádala speciální event v prostorách Artiséme. „Novinku tam mělo příležitost ochutnat přes 33 blogerů a instagramerů, a to jak samotnou, tak i míchanou v alko i nealko koktejlech. Mimo to na ně čekalo chic občerstvení postavené na kávě a citrusu yuzu a vystoupení zpěvačky Zea, tedy letní odpoledne takové, jak se s Mazagrande patří. Značka tím odstartovala nový směr, který se z vrcholků hor s Adamem Ondrou stáčí spíše k tzv. urban explorers, kteří si rádi vychutnají speciální kombinaci kávy při objevování městských zákoutí,“ popisuje Kateřina Harcubová s tím, že součástí kampaně bude také sampling na různých letních festivalech.
-stk-