MultiSport Benefit si na komunikaci volí Konektor

pátek, 22. července 2022, 06:45 Aktuality, PR, Reklama MediaGuru

Společnost MultiSport Benefit si na přípravu nové komunikace vybrala agenturu Konektor.

Zdroj: MultiSport Benefit

Zdroj: MultiSport Benefit

Pro přípravu nové komunikační linky si společnost MultiSport Benefit vybrala agenturu Konektor. Cílem bude nejen posílení povědomí o brandu, ale i oslovení nových cílových skupin, jako jsou rodiče s dětmi, či náborové kampaně.

„Nechceme být jenom karta pro lidi, kteří chodí do posilovny. Chtěli bychom lidem ukázat, že MultiSportka jim umožní dělat celou řadu aktivit od plavání přes kolektivní sporty až po návštěvy hradů a zámků a zasloužený odpočinek po náročném dnu. Chceme se více prezentovat jako odborník na benefity v široké oblasti sportu a relaxu a MultiSportku představit jako kartu pro každého, kdo se chce cítit dobře,“ říká Miroslav Rech, CEO společnosti MultiSport Benefit. 

V komunikaci chce značka více vyzdvihnout přednosti karty pro zdraví, aktivní využití volného času nebo třeba socializaci. Zdůrazňovat pak bude i její přínos pro rodiny s dětmi, neboť ke každé MultiSportce lze vytvořit jednu doprovodnou a tři dětské karty. Využít ji lze třeba i pro vstup na řadu koupališť. 

Konektor bude mít v rámci spolupráce na starosti zejména služby spojené s PR a media relations, ale také v oblastech Public Affairs a krizové komunikace. Opřít se bude moci mimo jiné o zkušenosti s prací s daty, neboť MultiSport má díky své uživatelské i partnerské síti k dispozici detailní údaje o tom, jak Češi sportují. Zaměřit se chce i na témata pro méně aktivní sportovce. 

„Naším hlavním úkolem je pak celkové strategické uchopení komunikace a návrh koncepčního přístupu k jednotlivým tématům. K budování image značky v médiích využijeme i práci s daty, které má k dispozici. Chceme tím posílit vnímání MultiSportu coby autority v oblastech pohybu a volného času – a zároveň přiblížit lidem výhody karty pro ně osobně,“ vysvětluje Josef Holík z Konektor PR. 

Další z oblastí, na kterých budou MultiSport s Konektorem spolupracovat, je i nábor. Opírat se přitom budou jednak o příběh samotné společnosti a jednotlivých členů jejího týmu, ale i o zkušenosti MultiSportu s oborem HR.

„Od spolupráce slibujeme posílení a upevnění vztahů s novináři a médii. V praktické rovině pak očekáváme, že nám Konektor pomůže například s edukací uživatelů a posílením brand awareness. Díky lepší komunikaci pak budeme moci poskytovat ještě lepší podporu našim partnerům,“ uzavírá marketér společnost MultiSport Benefit Lukáš Krištof. 

-stk-