O2 Media řídí Radovan Oprendek, Dataclair.ai Petr Hirš

středa, 13. července 2022, 06:50 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Centrum umělé inteligence Dataclair.ai vede Petr Hirš, do čela O2 Media přichází Radovan Oprendek.

Radovan Oprendek a Petr Hirš, zdroj: O2

Radovan Oprendek a Petr Hirš, zdroj: O2

Komerční divize O2 oznamuje na manažerských pozicích dvě nová jména. Do čela centra umělé inteligence O2 Dataclair.ai se postavil Petr Hirš a O2 Media vede Radovan Oprendek. Oba útvary spolu úzce spolupracují například při pokročilém targetingu reklamních kampaní prostřednictvím AI technologie a Big Data.      

Petr Hirš vede centrum umělé inteligence O2 Dataclair.ai od července. Dosud měl na starost oddělení výzkumu a vývoje, kde se zaměřoval na vytváření produktů a řešení využívající Big Data. Na pozici ředitele Dataclair.ai nahrazuje Jana Romportla a dle svých slov bude pokračovat v nastavené strategii a fungování centra umělé inteligence. „V nejbližším období vidím zaměření na tři velké oblasti: prodloužení dlouhodobých kontraktů, start nových projektů v oblastech trhu, kde zatím nemáme standardizované řešení, a podporu sdílení znalostí v oblasti AI interně i externě,“ přibližuje plány do budoucna.    

Novým vedoucím manažerem O2 Media a Data Monetization, které nabízí cílení SMS nebo e-mailů na početné publikum, je od června Radovan Oprendek. Ten se do společnosti O2 vrátil po dvou a  půl letech, během kterých sbíral zkušenosti v oblasti online marketingu a customer experience ve společnosti Footshop.   „Prioritou pro O2 Media je přinášet nové komerční datové produkty, které pomáhají firmám pochopit chování potenciálních zákazníků v reálném světe a díky tomu je také oslovovat relevantní komunikací. To vše za podmínek vysoké ochrany osobních údajů,“ dodává Oprendek.

Petr Hirš pracuje v oblasti vývoje komerčního software více než 15 let. Zaměřoval se na vývoj a vedení týmů pro vytváření SW řešení v pojišťovnictví a bankovním sektoru, rovněž vedl týmy pro vývoj produktu v oblasti secure print managementu a zakládal kompetenční centrum pro robotickou automatizaci procesů pro Lidl. Vystudoval Vysoké učení technické v Brně se zaměřením na informační systémy.

Radovan Oprendek se analýzou dat zabývá deset let. Kromě O2 a Footshopu působil také jako konzultant a business analytik v KPMG. Vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně se zaměřením na finance, ekonomiku, ekonometrii, data mining a statistiku.

-stk-