Sexshop Růžový slon letos slaví 20 let na trhu. Výročí si připomíná reklamní kampaní „Růžových dvacet“, která běží po celé letní prázdniny na televizních kanálech Nova a Markíza, dále na internetu, v outdooru a rádiu. Její součástí jsou i speciální slevové akce pro zákazníky, kdy je 20 nejprodávanějších erotických pomůcek v nabídce se slevou 20 %.
Hlavní postavou kampaně je opět maskot Růžový slon, dabovaný českým hercem Martinem Stránským, který tentokrát přijíždí luxusní limuzínou a růžovým kobercem prochází k nazdobené prodejně na růžovou party.
„Stejně jako maskot Růžový slon, i náš e-shop prochází podobnou symbolickou změnou. S oslavou dvacátých narozenin již Růžový slon není žádný nezkušený náctník, má za sebou první důležité životní zkušenosti a experimentování. S přibývajícím věkem navíc prohlubuje své znalosti ve vlastní identitě a poznávání, má tendence k navazování dlouhodobých vztahů. Stejně tak i my se snažíme o budování dlouhodobého vztahu s našimi zákazníky,“ komentuje majitel společnosti Adam Durčák. Kampaň si připravila společnost in-house ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse.
Adam Durčák založil obchod Růžový slon v roce 2002 v Havířově, původně pod názvem sexshop Havířov. Nejprve prodával jen erotické pomůcky, později se rozšířil i o půjčovnu VHS kazet a video kabinky. V roce 2008 spustil e-shop a prodejna se přejmenovala na současný název. Nyní je dostupný i na Slovensku, letos expanduje do Maďarska.
„Již od začátku se snažíme být průvodci světem sexu, pokoušíme se měnit pohled české populace na sexualitu, vztahy a intimitu. Právě proto vybíráme nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa, které náš tým expertů předem testuje, poskytujeme i odborné poradenství nejen v prodejnách, ale i na e-shopu. Čím dál více se také zabýváme problematikou zdravé sexuality, sexual wellness a mindfulness,“ vysvětluje Adam Durčák.
-stk-