Značka Orsay v Česku zůstane, online ji bude prodávat ZOOT

pátek, 1. července 2022, 15:45 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Značka Orsay, jejíž původní majitel je insolvenci, na českém a slovenském trhu zůstává.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Módní značka Orsay, jež se stala další obětí dopadů celosvětové pandemie a nyní zhoršující se inflační situace, se chtěla stáhnout z českého a slovenského trhu. Retailová síť 90 kamenných obchodů i internetové prodeje budou ale nadále pokračovat. To i přesto, že původní majitel Orsay je v insolvenci a jeho další dceřiné společnosti po celé Evropě postupně ukončují činnost. V tuzemsku ji koupila společnost EMEA acquisitions, která ihned přebrala provoz všech obchodů v obou zemích a uzavřela exkluzivní spolupráci s českým módním e-shopem ZOOT, který se stává hlavním online prodejním kanálem.

„Těší nás, že další známá značka využívá ZOOT jako prodejní platformu s rychlou dopravou a možností vyzkoušet si produkty při vyzvednutí v našich zkušebních kabinkách,” uvedl Milan Polák, ředitel společnosti Digital People, která provozuje e-shop ZOOT. Již v loňském roce začal ZOOT v České republice a na dalších 11 evropských trzích nabízet francouzskou značku Camaïeu. V prvním čtvrtletí letošního roku zase v rámci Marketplace začal nabízet Marks & Spencer.

Spolupráce se ZOOT se plně rozjede v průběhu července a už teď na ní pracují desítky lidí. „Orsay je značka, která skvěle zapadne do portfolia značek na ZOOTu. Doplňuje naši teď už opravdu širokou nabídku oblečení. A připravujeme pro ni i shop-in-shop, který spustíme už na začátku července,” dodal Milan Polák. 

Nový majitel Orsay bude postupně spouštět osobní odběry v maloobchodní síti a další služby, na které jsou zákazníci Orsay zvyklí. Novému majiteli se zároveň podařilo uzavřít dohodu o exkluzivní distribuci značky se společností Gordon Brothers, která koupila značku Orsay od Orsay.

„Značka Orsay má na českém trhu dobrou pozici a své věrné zákazníky nejen v České republice, ale i okolních zemích. Proto mě těší, že se ji v Česko-Slovensku podařilo udržet, a věřím v její další úspěch. Plánovaná spolupráce se ZOOT je skvělou příležitostí oslovit novou generaci zákazníků, pro něž je nakupování módy přes internet samozřejmostí. Kombinace online a fyzického prodeje je ideální a dnes již víceméně nutnou strategií, jak udržet se zákazníky krok a vyhovět jejich měnícím se potřebám,“ Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu, Cushman & Wakefield. 

-stk-