ČSOB si v kampani dělá legraci z influencerů

středa, 17. srpna 2022, 09:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

ČSOB přichází s dalším ročníkem kampaně #NaCoChces, která cílí na zákazníky ve věku od 18 do 30 let.

Zdroj: ČSOB

Zdroj: ČSOB

Skupina ČSOB startuje další ročník kampaně #NaCoChces, jež se zaměřuje na zákazníky ve věku od 18 do 30 let. Ti mohou získat až 2000 korun, a navíc si zasoutěžit o deset mobilů iPhone 14. Akce potrvá až do konce října.

„Prostřednictvím kampaně #NaCoChces představujeme prvotřídní digitální bankovnictví v mobilu, nyní i s virtuální asistentkou Kate, navazujeme tak na dosavadní velice úspěšnou komunikaci cílenou na mladé lidi. Pro tuto generaci je běžné používat banku v mobilu, platit chytrým telefonem nebo jednoduše hodinkami. Velkým oříškem je ale mladé vůbec nějakou kampaní zaujmout, neboť jak víme, vše přeskakují už po pár vteřinách,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace z ČSOB.

Kampaň, jež bude probíhat výhradně v online prostoru, se soustředí na chování mladých na sociálních sítích, dělá si legraci z influencerů, kteří komunikují prostřednictvím Reels za využití videorecenzí na produkty. 

Odměnu ve výši 2000 korun mohou získat noví majitelé běžného účtu, jehož vedení je zdarma stejně jako platby a výběru z bankomatů a na poštách. Částku 1500 korun obdrží poté, co z běžného účtu zaplatí kartou a přihlásí se do aplikace ČSOB Smart. Dalších 500 korun pak lze získat při aktivaci investiční služby ČSOB Drobné. Majitelé iPhone se budou losovat.

-stk-