Velkopopovický Kozel startuje mezinárodní kampaň na podporu svého vlajkového produktu Kozel Dark. Zákazníkům napříč Evropou a Asií bude komunikovat jeho lehkou chuť.
Kampaň s nadsázkou ukazuje, jak se hlavní hrdina po napití dostává do světa plného lehkosti, ve kterém se vznáší všechno kolem něj. I maskot značky – kozel Olda.
„Kozel Olda je tváří značky už dlouho, a proto neustále hledáme nové způsoby, jak ho zapojit do života v Popovicích. V nové kampani na tmavé pivo s překvapivě lehkou chutí poprvé odlepil kopýtka od země a zalétal si,“ dodal ke kampani Martin Keder z agentury Triad, jež pod kampaní podepsána.
Kampaň, jež se skládá z televizního spotu, kratších online videí, klíčového vizuálu a social media příspěvků, bude k vidění v Polsku, Rumunsku, Slovinsku, Chorvatsku, Finsku a Jižní Koreji.
Produkci spotu zajistila společnost Armada Films. Reži se ujal Klaus Spendser.
-stk-