LimoPivo startuje v srpnu reklamní kampaň

středa, 10. srpna 2022, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od poloviny srpna nasazuje nová značka LimoPivo reklamní kampaň. Nasazena bude v rádiu i na sociálních sítích.

Jednou z tváří kampaně značky LimoPivo se stal i její tvůrce Ondřej Roček (zcela vpravo), foto: Alžběta Jungrová.

Jednou z tváří kampaně značky LimoPivo se stal i její tvůrce Ondřej Roček (zcela vpravo), foto: Alžběta Jungrová.

Nová značka limonádového piva LimoPivo, za nímž stojí Pivovar Rychnov nad Kněžnou, Podorlická sodovkárna a Ondřej Roček, spouští v srpnu reklamní kampaň. Poběží v rádiu a na sociálních sítích. 

Kampaň je zaměřena převážně na Prahu a východní Čechy, kde se značka vyrábí. „Cílem kampaně je nejen zvýšení povědomí o značce, ale i představení její tonality,“ zmiňuje Ondřej Roček, který je autorem kreativy a textů tohoto spotu. 

Nové spoty, které namluvila Hana Kusnjerová, poběží na rádiích Expres, Rádio 1, Beat a Spin. Ve stejném období se na sociálních sítích objeví i image kampaň, kterou nafotila Alžběta Jungrová.

Rádiový spot značky LimoPivo

„Kampaň by měla podpořit i zvýšení distribuce ve zmíněných regionech, ve kterých bude ve stejném období probíhat akce ,kulový blesk', právě na podporu distribuce produktu,“ dodává Roček.

Na trh vstupuje nová značka radlerů LimoPivo

pátek 10. června 2022

-stk-