Pořadatelé stupňují intenzitu kampaní k šampionátu EuroBasket

úterý, 9. srpna 2022, 10:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaně k EuroBasketu se blíží do finále. Na Náplavce přibyl hashtag #EuroBasket a do ulic Prahy vyjela obrandovaná tramvaj.

Nový desetimetrový hashtag EuroBasket na Náplavce, zdroj: CZ Basketball

Nový desetimetrový hashtag EuroBasket na Náplavce, zdroj: CZ Basketball

Kampaně k letošnímu pražskému mistrovství Evropy v basketbalu, které se bude konat v Praze od 2. do 8. září, se stupňují. Kromě sociálních sítí, kde probíhá intenzivní komunikace, se kampaně soustředí hlavně do venkovní reklamy (OOH). Na začátku srpna vyjela do ulic Prahy kompletně obrandovaná tramvaj EuroBasket a na Náplavce byl sto dní před začátkem akce odhalen deset metrů dlouhý hashtag #EuroBasket, který tam bude až do konce zápasů základní skupiny.

Kampaně k basketbalovému mistrovství tvoří tři hlavní linie. Kampaň, která podporuje ticketing, Česko dribluje, dále kampaň EuroBasket, která je pod kontrolou mezinárodní organizace FIBA a také komunikační kampaň národního týmu Jsem IN. Kromě intenzivní propagace na sociálních sítích se šampionát komunikuje především offline. „Už v červnu jsme otevřeli interaktivní obchodní jednotku v OC Harfa, kde v průběhu srpna plánujeme další prezentační akce. Například módní přehlídku obleků Blažek speciálně ušitých pro český tým na EuroBasket nebo limitovanou edici hodinek Lotus,“ vysvětluje Martin Peterka, marketing director CZ Basketball.

Kampaň Jsem IN, zdroj: CZ Basketball

Kampaň Jsem IN, zdroj: CZ Basketball

Jaromír Bohačík v rámci prezentační akce v OC Harfa, zdroj: CZ Basketball

Jaromír Bohačík v rámci prezentační akce v OC Harfa, zdroj: CZ Basketball

V rámci offline propagace využívá kampaň billboardy, CLV v metru, road show nebo také tramvaj s brandem EuroBasket. „Na začátku srpna nám vyjela kompletně obrandovaná tramvaj EuroBasket a do všech týmů Kooperativa NBL jsme poslali stojany s otiskem dlaně vybraného reprezentanta, které jsou umístěny například v obchodních centrech,“ dodává Martin Peterka. Nepřehlédnutelným desetimetrovým nápisem EuroBasket ozdobili pořadatelé také pražskou Náplavku.

Kromě offlinu organizátoři využívají také televizní spoty napříč sportovními kanály. S blížícím se termínem konání EuroBasketu bude událost čím dál intenzivněji komunikovat také Česká televize, která je držitelem vysílacích práv. Intenzivní komunikační kampaň probíhá také na sociálních sítích.

Pořadatelé registrují velký zájem veřejnosti a odhadují vysokou návštěvnost. Podle slov Martina Peterky očekávají, že pokud se ještě zvedne vlna prodeje těsně před turnajem, jak je v postcovidové době zvykem, zápasy budou vyprodané. „V tuto chvíli víme, že na utkání Česko vs. Srbsko už se vstupenky koupit nedají,“ doplňuje.

-tšl-