Nespresso spouští kampaň Prázdný šálek

středa, 28. září 2022, 15:20 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Kampaň Prázdný šálek společnosti Nespresso má poukázat na nutnost chránit kvalitní kávu, která je ohrožena kvůli klimatickým změnám.

Kampaň Prázdný šálek s Georgem Clooneym, zdroj: Nespresso

Kampaň Prázdný šálek s Georgem Clooneym, zdroj: Nespresso

Společnost Nespresso spustila kampaň Prázdný šálek, ve které již tradičně vystupuje ambasador značky George Clooney, který s prázdným šálkem symbolizuje riziko nedostatku kávy. Aktuálně je totiž 60 % druhů divoké kávy v ohrožení a 50 % půdy, která se využívá na pěstování kávy se může stát do roku 2050 neúrodnou. „Hrozba změny klimatu je skutečná a pěstitelé kávy stojí v přední linii. Je klíčové, abychom jim umožnili vybudovat si finanční i ekologickou odolnost, aby mohli nejenom přežívat, ale také prospívat a rozvíjet se. Tento koncept je v srdci přístupu značky Nespresso,“ vysvětluje George Clooney.

V nové kampani Nespresso upozorňuje na riziko nedostatku kvalitní kávy, které je způsobeno klimatickými změnami. „Výjimečná chuť, vysoká kvalita a specializované kávové směsi, kterých si milovníci káv tolik cení, jsou v ohrožení. Musíme jednat, abychom ochránili kávu a komunity jejích pěstitelů před změnami klimatu,“ říká generální ředitel Nespresso Guillaume Le Cunff. Nespresso prosazuje regenerativní zemědělství, které má snížit globální emise ze zemědělství a potravinářství a také zvýšit odolnost venkovských oblastí vůči změnám klimatu.

Nespresso klade důraz na zajištění a ochranu dodávek kvalitní kávy dvacet let. V roce 2003 spustila program Nespresso AAA Udržitelnost kvality ve spolupráci s nevládní organizací Rainforest Alliance. „Téměř čtvrtina všech emisí pochází ze zemědělství, lesnictví a dalších forem využívání půdy. Abychom mohli čelit změnám klimatu, je naléhavě potřeba jednat a změna způsobu, jak pěstujeme potraviny, v tom nevyhnutelně musí hrát velkou roli. Dobrá zpráva je, že přechod na regenerativní zemědělství může snížit dopady pěstování plodin a uchovat náš globální potravinový systém pro budoucí generace,“ doplňuje Santiago Gowald, generální ředitel Rainforest Alliance.

Značka Nespresso v letošním roce získala certifikaci B Corp, díky které se připojila k mezinárodnímu hnutí s cíli, které splňují standardy sociální a ekonomické zodpovědnosti.

-tšl-