Společnost Sanofi přichází po pěti letech s novou brandovou kampaní na značku Paralen 500 mg. Jejím cílem je posílit vnímání přípravku jako léku proti horečce a bolesti, který v českých domácnostech pomáhá po generace. V Česku a na Slovensku poběží do poloviny října v televizi, tisku a na internetu.
Nová reklama vypráví příběh jedné rodiny od 90. let minulého století až do současnosti. Kampaň vyzdvihuje nikdy nekončící mateřskou péči. Na rozdíl od předchozí komunikace se tak nezaměřuje čistě na produktové charakterstiky, ale více cílí na emoce.
„Paralen je tradiční ověřená značka, což dokazuje i to, že již několik let po sobě získala se svou řadou Paralen Grip ocenění Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Volně prodejných léků na chřipku a nachlazení. Cílem nové kampaně je vyzvednout důležitost a přínos léku Paralenu 500 mg v léčbě mírné bolesti, kdy už nyní zastává významné postavení, ale většina spotřebitelů si jej v současnosti spojuje právě s chřipkou a nachlazením," říká Barbora Marečková, Brand Lead Sanofi.
„Všechny hlavní brand atributy, jako jsou spolehlivost, důvěryhodnost, tradice a především péče, jsme si velmi rychle personifikovali do podoby maminky. Je to charakter, který v naprosté většině lidí automaticky vzbuzuje pozitivní emoce. Abychom ale nebyli prvoplánově ,slzotvorní', zobrazujeme mateřskou péči jako něco, co nás v dětství může někdy až otravovat. A až jako dospělí pochopíme a doceníme, že to s námi máma myslí vždycky dobře,“ vysvětluje Petr Roth, kreativní ředitel Publicis Groupe / Saatchi & Saatchi, jež je pod kreativním konceptem podepsána.
Produkci zajistila společnost Creative Embassy. Režie se ujal Jan Švejkar.
-stk-