Tchibo připomíná deset let svého věrnostního programu

středa, 7. září 2022, 07:10 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

K desátému výročí věrnostního programu TchiboCard spouští Tchibo reklamní kampaň.

Kampaň k připomenutí 10 let věrnostního programu TchiboCard probíhá i v místě prodej, zdroj: Tchibo.

Kampaň k připomenutí 10 let věrnostního programu TchiboCard probíhá i v místě prodej, zdroj: Tchibo.

Tchibo si letos připomíná 10 let od založení věrnostního programu TchiboCard, který v současnosti čítá více než 1,25 milionu členů. U této příležitosti spouští 360° kampaň napříč prodejními kanály i kategoriemi zboží. 

Program TchiboCard odstartoval v září roku 2012 se záměrem odměňovat stálé zákazníky. Ti za každý svůj nákup získávají Věrnostní zrnka, která jim zlevňují jejich další nákupy. Program ale přináší i další benefity, a to například dopravu a dobírku zdarma při nákupu v e-shopu, zvýhodněné ceny vybraných produktů, stálé množstevní slevy na zrnkovou kávu a kapsle či speciální nabídky na kávovém baru. V neposlední řadě se držitelé TchiboCard dostávají k informacím z firmy, včetně promo aktivit, jako první.

„Využívání věrnostního programu v rámci jedné firmy je dnes již běžnou praxí. My jsme však šli ještě dál a usilovali o rozšíření možnosti sbírat Věrnostní zrnka i při nákupu u našich obchodních partnerů. Od podzimu roku 2021 tak mohou všichni držitelé TchiboCard využívat tento benefit i v Tchibo koutcích řetězců Globus a COOP v České republice, na Slovensku pak v Tchibo koutcích u všech našich partnerů,“ přibližuj Václav Jurečka, Customer Experience Manager CZ/SK společnosti Tchibo. 

Celá čtvrtina členů je ve Věrnostním programu Tchibo od jeho začátku. Z celkových tržeb za posledních 12 měsíců tvoří ty uskutečněné s TchiboCard v České republice 75 %, na Slovensku dokonce 78 %. Program ovlivnily i moderní technologie, mobilní aplikaci Tchibo si stáhl každý třetí člen. Nejvíce se nakupuje v regionech hlavních měst, tedy v Praze a Bratislavě, v těsném závěsu je ale Moravskoslezský kraj. Zákazníci více utrácejí přes e-shop v porovnání s kamennými obchody. Nejvyšší položka za jeden nákup na českém trhu byla 197 050 Kč, na Slovensku pak 3361 euro. Nejprodávanějším produktem ze spotřebního zboží je za oba trhy dámské triko s tříčtvrtečními rukávy, které vystřídalo dlouhodobého favorita – termo legíny z dětského sortimentu. Nejžádanějším nápojem na kávovém baru Tchibo je klasické espresso.

Společnost u příležitosti výročí připravila na září speciální akce – pokud zákazníci například nakoupí alespoň za 799 Kč, s tím, že nákupy se v celém měsíci sčítají, získají 10 000 Věrnostních zrnek v hodnotě 200 Kč jako dárek na další nákup. Ekvivalent na Slovensku představuje nákup minimálně za 32 eur a dárek 1000 Věrnostních zrnek v hodnotě 10 eur. Držitelé TchiboCard rovněž obdrží 10% slevu na nové kolekce.

K výročí je plánována 360° kampaň, jež bude prezentována ve vlastních médiích firmy, jako jsou týdenní magazíny, online newslettery, speciální microsite v e-shopu, posty na firemním FB a Instagramu, články na Tchibo blogu a speciální direct mail určený členům Věrnostního programu. K tomu poběží i komunikace v externích médiích, v televizi bude vysílán speciální tag-on u aktuálních reklamních spotů, na Slovensku pak v rámci digitální kampaně a v obou zemích formou PR. Promo aktivity proběhnou i přímo v obchodních centrech a Tchibo koutcích v obchodních řetězcích.         

-stk-