Zájem studentů o soukromé vysoké školy roste, o některé studijní programy meziročně i o 40 %. „Newton University patří k nejrychleji rostoucím školám v Česku. A tento rok se stane z pohledu počtu přihlášek nejúspěšnějším v naší historii,“ říká Michal Stružka, marketing manager Newton University. Za nárůstem soukromých škol stojí kromě jejich výsledků také propracované online kampaně.
Momentálně vrcholí náborové kampaně do nového akademického roku, které probíhají převážně v online prostředí. „V průběhu covidu se zájem o studium zvýšil. Získali jsme doktorský studijní program, o který je zájem a stali jsme se Panevropskou univerzitou,“ dodává Vladimír Dragon, obchodní ředitel Vysoké školy podnikání a práva, kde sází hlavně na přímý marketing v kombinaci s online kampaněmi.
Velký zájem hlásí také Newton University, která má letos největší počet přihlášených ve své historii. „V bakalářském programu máme meziroční nárůst více než 40 %, ještě mnohem většího nárůstu přihlášek jsme dosáhli v našem anglickém bakalářském programu Global Business and Management i inženýrském programu. To vše za stejných výdajů do výkonnostních kampaní jako minulý rok,“ říká Michal Stružka.
Na Newton University letos provedli několik změn. Došlo také na brandovou i obsahovou obměnu a rozšířili contentový tým včetně studentského social media týmu. V letošním roce rozjeli také projekty univerzitní televize Newton TV, online magazínu Newton Today a postupně chtějí více omezovat výdaje do placené reklamy a zaměřovat se na obsahový marketing. „V kombinaci s naším marketingových archetypem průzkumníka, kdy se neustále snažíme hledat cesty, jak zajistit našim absolventům velký náskok před jejich vrstevníky a těch nejvyšších cílů, které NU vždy má, čekáme i příští rok zájem o naše vzdělávací programy,“ dodává Stružka.
-tšl-