Dárek nebo slevu mohou získat ti, kteří se registrují do nového věrnostního programu, který spustila divize elektrického nářadí Bosch pro profesionální řemeslníky v rámci svého e-shopu v České republice a nově také na Slovensku. Věrnostní klub představuje kampaní.
Kampaň navazuje na loňskou komunikaci s Luboschem a jeho partou. Tentokrát však chorál nahradil tanec, který upozorňuje na výhody věrnostního klubu přímo v praxi. Jejím cílem je motivovat zákazníky k registraci do klubu a nabízet pravidelným návštěvníkům výhody včetně prodloužené záruky nebo dopravy zdarma.
„Celá kampaň vznikala ve dvou verzích, protože kromě startu věrnostního programu v České republice měla za cíl zároveň představit klub i nový e-shop na Slovensku,“ komentuje Tomáš Szczotka z agentury Dentsu Creative, jež je pod kampaní podepsána.
Kromě desetivteřinového spotu pro televizní sponzoring pořadů, seriálů a filmů na České televizi vznikla i třicetivteřinová onlinová verze určená k podpoře awareness. Tu doplňuje také kratší varianta, která navazuje na celoroční kampaň a je primárně využívaná pro formát Video Action na You Tube. Dynamické videoformáty podporuje radiový spot a řada bannerů a brandingů. V listopadu kampaň posílí outdoorové plochy na velkých formátech Bigmedia a zároveň také spolupráce s hypermarkety a supermarkety Albert.
Produkci zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujal Tomáš Bařina. O zvukovou postprodukci se postaralo studio Little M Records. O mediální podporu se stará agentura Carat, o digitální reklamu iProspect, obě ze sítě Dentsu.
-stk-